[Tajfutas] ROB - Micimackó és a méz

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 12., Cs, 23:23:57 CEST

Szervusztok ROB rendezők, (Tudom, a törpék most a bányában dolgoznak, na
de a jól tájékozott Kuka az nem)

Micimackó köszönetét tolmácsolnám. Nagyon örül annak, hogy a százholdas
pagony térképén be lesznek jelölve a Mézfesztivál standjainak pontos
helyei, olyan kis lilás raszteres téglalapokkal.

A kerámia bödönök sátracskái is érdekelnék, egy csuporért cserébe adna
egy jó nagy adag Loctite vagy UHU pillanatragasztót a tulajnak.

Ő azt mondja: "Az ördög nem alszik" vagy "Jobb félni, mint megijedni."

Én azt kérdezném, hogy a fotelemből tudom-e az okos TV-n az MTFSZ
oldalán, online követni majd a versenyeredményeket?
Itt:http://live.mtfsz.hu/ <http://live.mtfsz.hu/>