[Tajfutas] ORVB utazás

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Sze. 11., Sze, 09:10:08 CEST

Régebben néha én is szóvá tettem, hogy rendszerint (100%-hoz közeli
mértékben - no ne túlozzak, lehet, hogy csak 70-80%) hétvégi versenyre
olyan menetrendi információt adtak meg a rendezők az értesítőben, ami csak
munkanapokon érvényes. Soha senkit nem érdekelt a felszólamlásom, sőt
előfordult, hogy én kaptam letolást, miért kötözködöm. Pedig nem sok plusz
munka lenne, a menetrend behívása után a dátumot a verseny napjára
állítani. Lehet, hogy rosszmájú vagyok, ha az is eszembe jut, néha
szándékos lehet az ilyen menetrendi tévesztés. Ekkor betehetik az
értesítőbe, hogy "mivel a verseny tömegközlekedéssel megközelíthető,
szállítást nem szervezünk". Amikor a verseny napján nem jár oda semmi.
Számos esetben tapasztaltam. De kit érdekel? Tessék autóval utazni, az
sokkal kényelmesebb, és akkor nincs ilyen menetrendi gond.

Elnézést, ez kikívánkozott belőlem. Várom Krasznai Orsitól a letolást.

Viszont a 0-idő módosításával a Péter által közölt indok alapján - nem
értek egyet. Nem leszek ott a vasárnapi váltón, de talán szabad ettől
függetlenül állást foglalnom.

Üdv:
Gerzson

Péter Gombkötő <oldgombi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. szept. 10., K,