[Tajfutas] a csehek és mi

Marczis István marczisi at gmail.com
2019. Sze. 5., Cs, 10:38:38 CEST

Sziasztok!

Szerintem sikeres volt. Ma is jòl használható, bár tájfutó szemmel azèrt
már eljárt felettük az idõ. Két ilyen kiadvânyunk is megjelent
nyomtatásban. Az egyik a Salgó és a Medves a másik pedig a Karancs.
Készültünk egy harmadikkal is, de az nem került kiadásra, csak egy Szarvas
András gondozásában megjelent térkép alapjául szolgált. A legnagyobb haszna
szerintem az volt hogy bárhonnan tudunk térképkivágatot csinálni a
környékünkröl.
Nagyjábòl 170 négyzetkilométernyi egybefüggö területet térképeztünk fel, kb
30 tájfutó munkájával.
A túrázók teljesítménytùrázòk is használják, mivel, sokkal több információt
ad egy egyszerű túrista térképnél.
Talán a Karancsból még van valamennyi példányunk.

Üdv MI SDS

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019.
szept. 5., Cs 12:11 de.):