[Tajfutas] a csehek és mi

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Sze. 4., Sze, 09:22:45 CEST

Sziasztok!

Több dologra várunk évek óta.
Egy összefoglaló munkára az MTFSZ-től vagy valamelyik bizottságától, ahol
ösze vannak gyűjtve a magyar edzők módszerei, hogy tanuljunk egymástól.
A gyengét legyőzni gyengének is sikerül, ám az erőset legyőzni csak az erős
tudja.

A versenyrendszer racionális, központi átalakítása.
Persze erre az volt a válasz, hogy piacgazdaság van. Hulljun ki az a
verseny, akire nem kiváncsi a tömeg.
Mi lenne, ha a kézilabdában akkor játszanának egymással a csapatok, amikor
ők úgy gondolják?
Megoldás:
3-4 megyénkénti régiók, régiós versenyek, ahol a vetésforgó be van tartva
és nem hiszi mindenki, hogy csak ővé a tuti.
Ami a legnehezebb: az iskolából kivinni a gyereket az erdőbe. Azaz a semmi
versenyből az országos rendszerbe.
Mert ha egy tanítónénit meggyőztél, hogy hozza el az osztályt hétfő
délelőtt a közeli parkba, máris van 30 gyereked az eseményen.
Náluk ez működött, amíg a szabályzat nem tiltotta meg.
Most nem éri meg az edzőnek ez, mert napi versenyengedély van, ami csak
pénzbegyűjtés és a rendszer ellensége.
Oké legyen pénzbegyűjtés, ám aki kiváltja a napit, azt be kellene
csatornázni a nagyba: "utólag" is kiváltható éves, azaz attól a naptól
fogva.
Meggyőződésem, hogy az állam, ill. a szponzor elé állni sokkal jobb
többezer (iskolai) versenyen induló gyerekkel a hátunk mögött.
Ezt most az MTFSZ nem akarja.

Kézzel fogható jutalom az ezüst és a bronz jelvény megszerzésért is.
Több szint bevonása: mittudomén: gyémánt, vas stb. Nehéz a szintek közötti
ugrás.
Ja és még valaki azt mondja, hogy  nem kell minősítés: az UP korosztályban
kötelező.

Gála, illetve egy ünnepség, amit nem bojkottál a mezőny 90%-a, ahol tényleg
lehet ünnepelni egymást és legközelabb az 50 évet is.

24 órás versenynek nagyobb marketing a nem tájfutók felé.

Igen és a legfontosabb, hogy ne akarjuk a másikat földbe döngölni.
Hiszen egy emberből kitűnni nem lehet. Sokból már igen.
A szélrózsa egyik irányában sem.

És megint mi történik?
Az elnökség átnéz a felvetések felett, mert nem a hivatalos fórumon
érkeznek.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Hites Viktor <tajfutas at outlook.hu> ezt írta (időpont: 2019. szept. 4., Sze,