[Tajfutas] a csehek és mi

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Sze. 3., K, 23:33:34 CEST

Sziasztok!

A cseheknél szerintem általánosságban magasabb a természeti sportokat
űzők aránya a teljes lakosságban. A földrajzi adottságok is jobbak hozzá.

De a 120+106 fős 14-es mezőnyök a ROB-on nálunk sem tűnnek
katasztrofálisan alacsonynak.

Ugyanakkor a korfát zárójelbe téve szerintem kéne lőni új felnőtt és
szenior korú versenyzők bevonzására is. Mert ők tudnak maguktól is
versenyre utazni, illetve van jövedelmük nevezési díjakat fizetni, míg a
gyerekek esetében a feltételek megteremtése az edzőre hárul, akinek
viszont véges a kapacitása.

Az emlegetett természetjáró szövetség pont ezen a hétvégén csinál egy
fesztivált a Dunakanyarban, ahol valószínűleg több értelme lenne
megjelenni egy tájfutó programmal, mint egyes iskolai népszerűsítőkön.

https://www.termeszetjarofesztival.hu/

SI-t és egy kissé kezdetleges parktérképet tudok hozzá biztosítani, ha
akad rá egy vagy több önkéntes.

Üdv,
Skuló Marci