[Tajfutas] OCAD probléma - off :(((

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 3., K, 19:58:13 CEST

Jaaaa,

Vettem a fáradságot és életem veszélyeztetése árán is, elővetem a három
éve leolajozott drótszamaramat és elgurultam vele a lakásomtól kb. 300
m-re lévő "kultúrházhoz".

Elég csak tárgyi eszköz egy parkba vagy intézmény közelébe és máris
megnő a testmozgást választók száma.

A képen látható "szabadtéri edzőtermet" a kutya sem szarja le. Teljesen
felesleges a kerítésre a tábla.

Ugyan ilyen csodaeszközök vannak Pécstől 30 km-re egy idősek otthonának
udvarán is.

Le is által a Tabán térkép helyszínelésével. Megvárom, míg befejeződik
az átalakítása.

Janó

2019.09.03. 15:13 keltezéssel, Mets Miklós írta:

> nyilván, mert ez nem OCAD, hanem valami egész más probléma

Name: Szabadtéri edzőterem 1.JPG
Type: image/jpeg