[Tajfutas] a csehek és mi

Kerényi Dénes dkerenyi at qualiplan.axelero.net
2019. Sze. 3., K, 19:52:02 CEST

A kulcsszó: korfa.
(Ha valakinek van ideje rá, gyártson statisztikát:
a versenyek itt:
https://oris.orientacnisporty.cz/?date_from=&date_to=&sport=1&mode=table&all=0&reg=0
a nevezettek versenyenként a "Vše po kategoriích
<https://oris.orientacnisporty.cz/PrehledPrihlasenych?id=4738>" almenüben.)

A lényeg: 18-cal bezárólag 40-50% a résztvevők aránya. (Nem sprint OB,
hanem erdei kupaversenyek!)

üdv  D