[Tajfutas] a csehek és mi

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Sze. 3., K, 17:49:19 CEST

Sziasztok,

Aki megnézi ezeket a hétvégén készült videókat és a négy nap múlva
megrendezésre kerülő verseny Entry felületét, akkor az talán érzékeli,
hogy mi lehet a probléma itthon:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=lZaEzL1R-qA

https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=m9Ir6i4NAbY

http://nevezes.mtfsz.hu/index.php?page=411