[Tajfutas] World Cup 2019 Kína Sprint

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 31., Cs, 17:05:07 CET

Sziasztok,

Gondoltam megajándékozom magamat (ne csak a vársárhelyiek kapjanak tőlem
támogatást) egy World Cup 2019 Kína sprintfutam TV adással.

Elkezdtem nézni a közvetítést és most már tudom, hogy miért nem működött
rendesen a TracTrac GPS a verseny alatt. Lásd. mellékelt fotók és
számotokra is érthető lesz. Mint a jicini homokkőszikla repedések.
Csonti! Ott állnánk egy helyben két fal között. :-) Várva a tűzoltókat!

Megszámolom majd, hogy átlagban hányszor néztek rá a női versenyzők a
térképre a rajt és térképrajt között.

A hetedik percnél tartok (2 óra 30 perc lesz), de megérte rákölteni 6
EUR-t. (Egy klub megveszi és projektoron kivetíti a "közösségi térben",
már akinek van ilyen. Pogi, süti, italocskák, elemzések, stb.)