[Tajfutas] Katonai Világjátékok

Gyorgy Muszely muszely.gyorgy at gmail.com
2019. Okt. 20., V, 18:55:27 CEST

70-ben voltam katona, a helyi járőrversenyt, nekem köszönhetően századunk
kis csapata nyerte: többek között, katonai térkép segítségével 5 pontot is
meg kellett találnunk. A saját géppisztolyom mellett vittem a tizedesét is.
Megérte: egy hét eltávozást kaptunk!

Jött valamilyen döntő, ezt a gyöngyösiek rendezték. Ők is nyerték: a
térképen bejelölt öt magaslatból csak arra a háromra mentek fel, ahol
tudták, hogy lesz ellenőrzés. Amikor próbáltam kérdezősködni, hogy mégis,
hogy van ez, az volt a válasz: hát ez így szokás, mindig az nyeri, aki
rendezi!

M. Gy.

Zentai Laszlo <lzentai at caesar.elte.hu> ezt írta (időpont: 2019. okt. 20.,
V, 16:57):