[Tajfutas] MTFSZ50 - megnyílt az út

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 20., V, 13:29:53 CEST

Sziasztok,

Mindig is imádtam a szoftverfejlesztéseket. Olyan új, csodálatos
dolgokat tudnak összehozni, miközben a régi is (vagy másé is)
tökéletesen megfelelne a célnak.

Lásd. a kínai katonai dzsembori eredményfelületét.

Máté! Máté! Így nem lesz közösségi tér Vásárhelyen
<https://results.wuhan2019mwg.cn/index.htm#/sport/event/unit/datas?sportcode=ori&eventcode=orimindvmid-----------&eventunitcode=orimindvmid-----------fnl-000100-->.
Picin múlott. A felajánlásomat tovább görgetem, ha a következő számban
sikerül 30-be kerülnöd, akkor repül az ezres az Alföld déli részére.

Sőt, emelem a tétet. Gyorsasági verseny egy újabb ezresért.

Mint írtam: "Mindennek jogi alapja van, így a szakszövetségek 1970
január 1-i megalakulásának is."

Melyik az a jogszabály aminek köszönhetjük azt, hogy jövőre ünnepeljük
sportágunk önállóvá válásának 50. évfordulóját?

Mit is írnak a Természetbarát Híradó 1969/5 számában?

"A tevékenység tartalmában, valamint nevében is tájékozódási futás
lett." (Lásd. melléklet)

Amint, én vagy bárki más felleli és megjelenteti itt a levlistán az *MTS
Országos Tanácsa 153/1969 számú határozatát*, akkor azonnal küld.
fénypost. újabb ezrecske Vásárhelyre.

A mellékelt Híradó reklámszlogenjével köszönök el, várva a "megfejtést".

*Erős lettem: sajtot ettem!*

Janó

Ui: Ábel, köszönöm a lehetőséget, hogy hozzáférhetek az ADT archívumához.