[Tajfutas] FW: Vásárhelyi Tájfutó Közösségi Tér támogatása

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2019. Okt. 19., Szo, 22:23:27 CEST

Sziasztok,

amit kisDüdü megfogalmazott, annak minden betűje igaz és vállalható, egyben végszónak is megfelelő ebben a témában.

Talán még annyi, hogy fussunk inkább és ne vitatkozzunk, mert ellentétben ezzel, annak van értelme.

Üdv,

Fifi

honfi.gabor at szuperinfo.hu <mailto:honfi.gabor at szuperinfo.hu>

 <http://www.szuperinfo.hu/> www.szuperinfo.hu