[Tajfutas] 50 éve tájfutók - lista

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Okt. 18., P, 23:35:12 CEST

Minden megyei szövetség  január 1.- alakult meg, "parancsszóra" a Magyar
Testnevelési és Sportszövetség helyi szervezete alá betagozódva.

Így Pécsett már másodikán kaptak tőlük feladatot. Lásd. melléklet.

Tehát, ha hűek vagyunk őseink tetteihez, akkor kicsit borgőzösen,
csákóval a fejünkön, dudával (és nem didivel) a kezünkben, szerpentinnel
a hajunkban, de 2020 január 1-n kell megtartani a jubileumi közgyűléséket.

Huuukkk,

Janó

Name: BMTFSZ_1970_01_02.jpg
Type: image/jpeg