[Tajfutas] OCAD Team szabad licenc?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Okt. 14., H, 20:32:47 CEST

István, igazad van, azzal is lehet a jóhoz közeli megoldást produkálni, és
ha valaki nagyon költséghatékony akar lenni, meg ideje is van...
De azért az olcsó húsnak híg a leve, itt is igaz.
Tudom, jönnek majd a kommentek hogy szinte ugyanolyan, sőt van egy két
dolog ahol jobb is.  És ez igaz is. Télen is, aki ügyes, szinte ugyan úgy
jár nyári gumival, mint mások a télivel, és ha hirtelen kisüt a nap, még
jobb is, de azért nem az igazi. :-)
MM

Marczis István <marczisi at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 14., H,
20:26):