[Tajfutas] ONEB

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Okt. 14., H, 15:28:09 CEST

Az egyébként makulátlan (nem akarom magam elragadtatni, de akár példamutatónak is nevezhető) rendezvényben ez volt az egyetlen* olyan csont, ami már helyben is többek kedélyét felborzolta.

A pályák valóban kicsit rövidre sikerültek, mondom ezt annak ellenére, hogy egy lépéssel sem szerettem volna tovább futni. Láttam olyan pályát is, ami erősen vitatható technikai feladatot támasztott (M60), illetve a többibe is becsúszott egy-egy méltatlanul egyszerű rész (személyes élményem az M45 első és második pontja, ami leginkább a messzi homályba vesző 11C-s éveimet idézte). Azért bőven volt lehetőség hibázni, nekem még ezen a részen is sikerült, talán a meglepetéstől.

De azzal nem értek egyet, hogy a terep eleve gyenge lett volna. Pont olyan volt, mint tavaly az Őrség, csak kicsit nagyobb dombokkal. Lehetett volna rajta überfasza pályákat kitűzni, ami azonban mindenképpen gyors marad, mert tiszta és nagyon könnyen futható volt az erdő. Ez már azért ne legyen probléma.

D.

*Illetve, részemről közel álltam ahhoz, hogy hidegrázást kapjak a We Are The Champions hetvenedik ismétlésétől, de ez talán magánügy.