[Tajfutas] ONEB és PCSB versenyértesítő

Balázsné Krasznai Orsolya bakrorsi at gmail.com
2019. Okt. 7., H, 10:23:35 CEST

Azért nem csak neked írtam, mert ennek a levélnek nem csak te, hanem más,
hasonlóan közvéleményhergelő módon kommunikálók voltak a címzettjei. A te
leveled egy kérés formájában megfogalmazva a rendezők felé sokkal
célravezetőbb lenne. Azonkívül visszajelzésnek is szántam, hogy az ilyen
jellegű (más tollából is listára kerülő) levelek milyen érzeteket keltenek
a csendes többségben.
Orsi

Ábel Pintér <pinterabel93 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 7., H,
9:55):