[Tajfutas] BTFSz - MTFSz 1970

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Nov. 25., H, 13:44:56 CET

Sziasztok

Kicsit utána néztem a megalakulásnak: minden Tájékozódási Futó Szövetség
hivatalosan 1970 január 1-én alakult meg (vagy később).

DE!

Mivel mindegyiknek a tagjait egy felsőbb szervnek kellett jóváhagyni, jóval
előbb el kellett kezdeni a szervezést, részben már 1968 őszén, de 1969
májustól mindenképpen.

Az MTFSz Elnökség összeállítása alaposan elhúzódott, ezért csak december
2-án tartotta alakuló ülését.

Az első MTFSz Elnökség tagjai közül már senki nem él, de a megalakulás során
Argay Gyula, Holba Ágnes és Szarka Ernő neve is felmerült, ezért ők hárman
tekinthetők "alapító atyának".

Sajnos a BTFSz Elnökség megalakulásáról nincs pontos adat, de könnyen lehet,
hogy előbb alakult meg, meg a megyei stb elnökségek is. (Akinek mást mondtam
korábban, azoktól elnézést kérek!)

Hálás lennék, ha az alakuló ülések időpontját megkaphatnám minél több
helyről, meg az első elnökségeket, esetleg a bizottságokat is, ezt fel
tudnánk használni a készülő könyvhöz.

A könyv az MTFSz 50 évéről a jubileumi év zárásaként, ősszel jelenik meg.

Szerzőket, interjúkészítőket, munkatársakat is szívesen fogadunk.

Ábel