[Tajfutas] MTFSZ50 - megnyílt az út _16/1969

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Nov. 22., P, 18:32:35 CET

Sziasztok,

E-mail megkeresésemre a mai napon választ kaptam a Magyar Olimpiai és
Sportmúzeum igazgatójától.

A mellékletben megtekinthetitek az általa küldött 16/1969 számú MTS
határozatot, ami megnyitotta hivatalosan is az utat az önálló
tájékozódási futó szövetség megalakításához.

(A Természetbarát Híradó korabeli számában megjelent cikk alapján
153/1969 sz. dokumentumot kerestem/kerestünk.)

A támogatási időszak ugyan már lejárt, de valami mellékúton elküldöm
Vásárhelyre az ezrecskét.

A kapu kitárult ....