[Tajfutas] MapRun Help

Péter Gombkötő oldgombi at gmail.com
2019. Nov. 22., P, 16:04:25 CET

Sziasztok!
Kipróbáltam az alkalmazást a Városmajor É pontbegyűjtőn. Alapvetően
tetszik, de a következő problémával szembesültem.
Gyengébb szemem miatt állandóan változtatnom kellett a nagyításon. Pontra
menet és pontközelben elég volt az átmenetet nézni, a pontfogás után egy
nagyobb területet, hogy melyik legyen a következő pont. Ezen segítene, ha
lenne egy kinyomtatott áttekintő térképem.
Hogyan tudom az alkalmazásból. az okostelóról kinyomtatni?
Próbáltátok-e már GPS-es tablettel használni? Otthon wifiről rátöltöm a
pályát, Majd ismét otthon feltöltöm az eredményt. A nagyobb képernyő miatt
jobb lehet.
A normafai pályánál egy négyjegyű kódot kér. Ez hol érhető el?
Üdv
Oldgombi