[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2019. Május. 30., Cs, 21:04:14 CEST

Véleményem szerint igaza van  Péternek: legfeljebb az Elit pályákat
érdemes Air+ dobozokkal ellátni. A többi kategóriában számos olyan
tényező van, amely jobban befolyásolja az eredményt, messziről jött,
rosszul aludt, suszternál van a versenyzőcipője,stb (szakemberek jobban
tudják).

Legfeljebb azt lehet kérni, hogy az Air+ dobozokkal ne adjanak olyan
előnyt a hagyományos dugókákkal szemben, hogy a pontot mély gödör
legaljára teszik, vagy egy sűrű bozót kellős közepébe, amelyhez be kell
különben mászni.  Vagy egy kerítés túloldalára, amint  Skultéty Marci írja.

CSI