[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Május. 30., Cs, 14:16:23 CEST

Az elemcsere árát szerintem eddig nem írtam meg nyilvánosan, mert a
cég is csak idén év elején rukkolt elő a konkrét számmal, hiába
érdeklődtem náluk már korábban is.

A többi lehet, hogy volt, de nem árt az ismétlés a potenciális
rendezők felé, mert azt tapasztalom, hogy újra meg újra el kell
mondanom nekik, amikor viszik a szövetségi SI-cuccot.

Egyébként a versenyszabályzatunk jelenleg általánosságban szól
elektronikus időmérő-ellenőrző rendszerről, a technológiát a rendezőre
bízza. Lenne is már legalább 7 életképes alternatívája az SI-nek, csak
túl sok hazai tulajdonú SI-cucc van már Magyarországon ahhoz, hogy más
rendszer be tudjon törni.

Üdv,
Skuló Marci