[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Május. 30., Cs, 12:15:44 CEST

Marci, ezek a gondolatok már jártak a listán, nem újak, ahogy Gárdonyi
Marci mondta, de most én is megszegem, pedig igaza van, most nem listára
írogatás, hanem kérdőív kitöltés a feladat. És ha mindenki csak egyszer
tölti ki, akkor nem egy ember véleményét halljuk majd sokszor, (arra itt a
lista) hanem sok ember véleményéből lehet meríteni :-)
MM

Scultéty Márton <marton.scultety at mtfsz.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.
30., Cs, 12:02):