[Tajfutas] SI Air+ merre tovább?

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 30., Cs, 10:21:41 CEST

Sziasztok!

Ezt akarjuk?
https://www.youtube.com/watch?v=R28Esz8JUXU

Szerintem haladni kell a korral. Az elsők között vettem magamnak Air+
dugókát, még az 5 és fél éves fiamnak és minden gyermekemnek is van.
Szerveztem már olcsóbb Air+ dugóka vásárlást országos szinten. Badarság a
Fair Play-re hivatkozni ez ügyben, mert az 5-ös és a magasabb sorozatszámú
dugókák pontérintése között is van időkülönbség .... Azt meg engedjük. Mi
minden versenyünkön bekapcsoljuk az Air+ funkciót. Nem kell foglalkozni az
ellenzők táborával, mert lemaradunk. Vagy hozzuk vissza a jó öreg
"postaládát" ....

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Zoltán Miháczi <mihacziz at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 30., Cs,