[Tajfutas] Diákolimpia pályái a RG-en

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2019. Május. 29., Sze, 20:46:51 CEST

A Bridgestone verseny SplisBrowser táblázatait nézve feltűnt, hogy a
Compare with Fastes time diagramokban furcsa törések vannak, amelyek
gyakorlatilag az egész mezőnyt érintik. Átnézve a diagramokat azt
találtam, hogy a ponttévesztő vagy versenyt feladó versenyzők adják
egyes szakaszokon a referencia időt (általában 0:20 perc
szakaszgyőzelmet).  Így a szabályos versenyzők elemezve a
teljesítményüket, azt találják, hogy egyes szakaszokon katasztrófális
eredményt produkáltak.

Véleményem szerint a SplitsBrowser táblázatokba nem volna szabad
felvenni a szabálytalanul versenyzők eredményeit.

CSI