[Tajfutas] Tájfutás Világnapja Flashmob

Nagyné Matolcsi Judit nmjudy at gmail.com
2019. Május. 28., K, 12:06:35 CEST

Sziasztok!

Köszönjük mindenkinek!

A labirintusban egyébként két normál, egy pontbegyűjtő és egy memória
feladat volt. Ez utóbbin már térkép nélkül, emlékezetből, növekvő
sorrendben kellett minden pontot megfogni.

Szép napot mindenkinek!
A Deenevérek

Zentai József <jozsef.zentai at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. máj. 28.,
K, 7:39):