[Tajfutas] Tájékozódás(futás) Világnapja Flashmob

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Május. 23., Cs, 15:26:35 CEST

Sziasztok,

A bőség zavara. Mivel nem tudtam megoldani a Fotó(videó)-O feladványt és
a Tájékozódás Világnapja oldalán lévő labirintus térkép sem egyezett meg
az általam elgondolttal, így újra rákerestem a helyszínre.

Nem gondoltam, hogy egy városban két labirintus is létezhet.

Nyíregyháza viszont ilyen hely. Itt van az igazi:
https://www.lokal.hu/2017-07-egyre-szebb-a-bujtos/

A harmadik kép és a 3-s a megoldás.