[Tajfutas] DOL nevezési díj

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Május. 14., K, 10:21:43 CEST

Sziasztok!

8 nappal ezelőtt írtam az MTFSZ elnökség új címére (info at mtfsz.hu) ezzel
kapcsolatban. Talán megkapták, reakció nem érkezett.
A megoldás a mostani DO előtt már nem lehetséges. A jövő évire kellene
megtalálni. Meglátásom szerint nem csak az MDSZ nem érti a kialakult
helyzetet, hanem nagyon más sem. Az edzők és a klubok a rendezőkkel
karöltve kinlo kapcsán. Én már kezdem elveszíteni a hitemet ezzel
kapcsolatban. Szerezhetne az országos elnökség pár piros pontot, ha
megoldást találna.

"A legnagyobb baj az, hogy a "kiemelt" sportágaknál nincs nevezési díj az
iskolák felé.
Egyébként is nagyon nehéz a klubok élete, mert az iskolák elenyésző
százaléka intézi magától a táj(ékozódási)futás diákolimpia ügyeit.
A tanítványok szanaszét járnak iskolába .... Ha egy iskolába több klubból
is jár gyermek még nagyobb a katasztrófa. (Főleg itt Zalában.)

Megoldási javaslatok:

A) Az MTFSZ szerződést köt az állammal, hogy az MTFSZ számláz minden diák
után a Központi Iskola Fenntartó felé és ők majd kiköltségelik minden
iskolájuknak.
B) Az UP támogatás egy részét az Országos Diákolimpia nevezési díjra
fordítjuk. Ennek finasnszírozását az MTFSZ megszerzi az államtól, külső
szereplőktől. Természetesen ebben az esetben a mindenkori diákolimia
rendezők nem az extra profitra törekednek."

Valahol nem normális a kialakult helyzet. Összehasonlítva a többi sportág
DO versenyrendszeréhez.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

Jusztina Szerencsiné Csamangó <szerencsi.jusztina at gmail.com> ezt írta