[Tajfutas] OFF: Lakás

Nemesházi László laszlo.nemeshazi at elmu.hu
2019. Már. 14., Cs, 16:16:06 CET

Sziasztok!
Grant Júlia megbízásából küldöm a lenti levelet!
Nemesházi

Sziasztok!

Tudom, hogy nem feltétlenül idevaló, de volna két kérésem:

1. Két ismerősöm keres két különböző lakást Budapesten. Alapvetően bárhol, de talán a belváros közelsége jó lenne, az egyik az egy picike garzon vagy egy hálószobás is lehet, kb. 40 négyzetméter körül, a másik egy háromszobás nagy lakás ami kellene. A kicsi az sürgős a nagy nem annyira. Anyagiak nem nagyon számítanak, tehát lehet magas árfekvésű is. Ha lehet magánba küldjetek választ!
2. Mivel nem vagyok már a Levlistán, valaki fel tudná tenni nevemben? Hátha ott is van bárki aki tud valamit.

Előre is köszi!

Júlia