[Tajfutas] Levelezés a semmiről.

__Bed=F5_J=E1nos_Gyula?= unitek at t-online.hu
2019. Már. 11., H, 12:11:28 CET

Miksi,Iván, Sanyi! Egyszerre válaszolok,persze mehetne több levélben
is,csakhogy legyen mit olvasni!

Miksi!

Az  hogy mi változott,mi nem, addig igaz amíg az IOF ki nem adja az
újat,addig meg minden térképhelyesbítő csinálja belátása szerint. Egyébként
aki több mint harminc évi versenyzett,annak azért lehet fogalma a
térképről.2012 és 2017 között szív,visszér és tüdő problémák miatt szóba sem
jöhetett a futás. Neked Miksi, úgy hiszem nem kell magyaráznom,hogy mi az a
kor .Most már tervezem,hogy indulgatok,rendbe jöttem,de nem a 60 éves,hanem
a 68 éves állapotom szerint! Amúgy ez a megjegyzésed nagyon burkolt
lehülyézés volt,kicsit zokon is vettem. Továbbra sem hiszem azt,hogy minden
semmiségért egymásnak kellene esni.

Iván!

Igazad van, pár levéllel ezelőtt ugyanezt mondtam,hogy a semmiségen
vitatkozunk egy hétig.(X azt mondta, Y egyből cáfolja,X cáfolja a
cáfolatot,Y cáfolja a cáfolat cáfolatának a cáfolatát. Még követni sem
egyszerű!)

A naaaggyon nekem is fájt,bár én kaptam először. Tőlem többet nem fogjátok
olvasni és én sem szeretném többet.

Sanyi!

Édes mindegy az Írek minek tartják magukat,ki így gondolja,ki úgy. Én azt is
elfogadom amit Te mondtál,bár tartottam tőle,hogy a mi magunk kifejezésbe
rögtön belekötnek.(Csak azért mondtam,hogy semmi politika)

Továbbra is az Orsival értek egyet,viszont VELETEK sem szeretnék összeveszni
és megérni azt,hogy ha találkozunk egy versenyen,elfordítanánk a
fejünket,egy ilyen hülyeség miatt. Ebben a témában befejeztem a
levélírást,ám ha írtok,válaszolok,lehet nem a listán,mert már rám is rám
ragadt, hogy bizsereg az ujjam,ha billentyűt látok! Mindenkinek jó szívvel
ajánlom,kevesebb,tartalmasabb levelezést(magamat is beleértve!),viszont
sokkal,de sokkal több barátságot!

Bedő János