[Tajfutas] Naaaaggyon

Miksi-TIPO tipomiksi at chello.hu
2019. Már. 11., H, 09:45:06 CET

.         Mottó: "A lőtér és sírkereszt (korábbi 531 és 532) jelek
megszűntek."

Kedves János!

Engedj meg egy indiszkrét kérdést.

Miért izgat téged ennyire a jelkulcs, azon belül is egy konkrét jel
megszűnése, pontosabban beolvadása az 539 Különleges síkrajzi tereptárgy
jelbe? (És mi van a másikkal, a lőtérrel? Az nem hiányzik?)

Azért merem ezt a kérdést neked feltenni, mert azt látom az MTFSz
adatbankban, hogy rangsoroló versenyen 2012-ben indultál utoljára, akkor is
egyetlen egyszer.

Üdvözlettel,

Bogdány Miklós

U.i. Ezt a személyeskedő levelet csak azért küldöm nem magánban, hanem a
listán keresztül, mert válasz a nekem címzett, listán küldött leveledre.