[Tajfutas] közgyűlés

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Már. 7., Cs, 23:10:54 CET

Sziasztok,

Baranyában is lesz közgyűlés, legalábbis azt rebesgetik a madarak.

Az alapszabály szerint: (12) A Közgyűlés döntéseit rögzíteni kell a
határozatok könyvében. Mindazokat, akiket aKözgyűlés döntése érint,
írásban kell értesíteni, valamint a döntéseketnyilvánosságra kell hozni
awww.tajfutaspecs.hu <http://www.tajfutaspecs.hu/>honlapon.

A 2013 óta hozott döntések itt tekinthetők meg:
http://www.tajfutaspecs.hu/index.php/regionalis-esemenyek/bmtfsz-es-tagszervezetei

Nem fogsz elfáradni olvasás közben. :))

(2)A Közgyűlés ülései nyilvánosak, azon megfigyelőként bárki részt vehet.

No, a bárkik, hogyan tudják meg, hogy mikor, mit, s hol lehet megfigyelni?

Üdv,

Janó,

Gerzsonnak egy külön link: MTFSZ közgyűlési anyagok 2019
<http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/128/dokkategoria_id/6>