[Tajfutas] HunOr'19 Zalaegerszeg

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Már. 6., Sze, 11:53:24 CET

Sziasztok!

Módosítottuk a szombati első futam null idejét 10:00-ról 9:00-ra és ezzel
együtt a versenykiírást is.

Mert szombaton egész nap a versenyközpont az AquaCity Vizicsúszda és
Élményparkban lesz. Belépni 8:00 és 8:30 között lehet.

Sikerült egy igazán izgalmas kedvezményt szerezni Nektek. Az eredeti
felnőtt ár 4200,- Ft/fő. Aki mind a négy futamra benevez, az ingyenes
csúszdajegyet kap egész napra a fürdőbe. Aki kevesebb, mint négy futamra
nevez és ebben van(nak) a szombati futam(ok), annak a csúszdás fürdőjegyet
kedvezménnyel meg kell vásárolnia a rendezőségtől 1000,- Ft/fő áron.
Kísérőnek, aki nem versenyez és szeretne belépni a fürdőbe, annak a
csúszdás fürdőjegyet meg kell vásárolnia a rendezőktől 2000,- Ft/fő áron.
http://www.aquacity.hu/hu/

Várunk egy 4+1 futamos sprint hétvégére, ami kíválló felkészülési lehetőség
a 2019-es kaposvári és 2020-as zalaegerszegi rövidtávú bajnokságra.
Nevezés az Entry-ben:
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6479
és Egurscug Kupa
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6481

infók:
http://adatbank.mtfsz.hu/esemeny/show/esemeny_id/6799

A tájfutás szórakoztató!

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>