[Tajfutas] hangyaboly

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Már. 4., H, 09:45:16 CET

Sziasztok!

Én még erre a témára akartam reagálni, bár valószínűleg hasonlóan
fölösleges, mint az alapszabály/kereszt/stb. témák.

Szóval én sokat írtam a Tájolóba, de a vége felé már azt vettem észre,
hogy hiába fizetnek elő rá viszonylag sokan, nem igazán olvassák a
lapot. Ez beszélgetésekből derült ki, ráadásul nem kizárólag az én
cikkeimre vonatkozólag és nem is fiatalokat, hanem idősebb és nagyon
aktív versenyzőket kérdeztem.

A másik probléma a cikkek minősége. Volt, hogy én is hülyeségről írtam,
mert nem jártam eléggé utána a témának, a Hangyaboly utolsó számában
pedig ebbe a hibába esett Török Imre is a MOBO-pályákkal kapcsolatban.
Legalábbis néhányan el tudtuk volna mondani, hogy a cikk írásakor
előkészületben van egy tizedik pálya is, és hogy a gellérthegyi
ragasztószalagos pontkihelyezések csak ideiglenesek voltak az engedély
megérkeztéig.
Gondolom Albert Gáspár sem örült, hogy a cikkének végén fordítva jelent
meg a neve.

Nem akarok senkit hibáztatni, ez nyilván a társadalmi munkával jár. De
ezt így tényleg nem érdemes folytatni. Jobb, ha a modernebb eszközökre
koncentrál a BTFSZ (is), a honlapra meg a közösségi médiára.

Üdv,
Skuló Marci