[Tajfutas] új térképjelek

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Már. 4., H, 08:32:01 CET

Sziasztok!

Szerintem az IOF térképbizottsága magától szedte ki ezt a jelet a
jelkulcs felülvizsgálata során, úgyhogy nem volt róla külön beadvány.

A jelkulcsnak meg teljesen nemzetközinek kell lennie, főleg, ha az IOF
kifejezetten terjeszteni szeretné a sportágat a nyugati civilizáción
kívül, és egyre több az ilyen helyeken rendezett világverseny is (volt
már VB Japánban, idén világkupa lesz Kínában, jövőre junior VB
Törökországban).

Én abszolút egyetértek azzal, ha a vallási jelképeket az egész Földön
egységesen azzal a jellel jelöljük, ami valójában, vagyis a mesterséges
tereptárgyéval.

Üdv,
Skuló Marci