[Tajfutas] Pécs-Harkány futóverseny

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Már. 3., V, 20:21:41 CET

Sziasztok,

Ma rendezték a Pécs-Harkány 25 km-s futóversenyt. (gyér számú pécsi
tájékozódási futó részvételével)

Lenyomtam Józsa Gabit! 1989-ben 1:24:41 alatt futottam le a távot.
Csonti (Kiss Zoli) viszont megnyerte volna a versenyt az 1986 évi
1:18:25-s teljesítményével, amivel akkor győztes volt. Lantos Zoli nálam
fellelhető időeredménye: 1:19:49, 1988-ból, 6. helyezés, de ő is nyert
az egyik évben, amikor nagyon szeles, viharos idő volt.

Cikk itt olvasható
<http://pvsk.hu/hirek/3875/minden_resztvevo_nyert_a_centenariumi_oromfutason>,
eredmények pedigitt tekinthetők meg
<http://sportido.hu/timing/result.nsf/Race.xsp?clientid=36&raceid=455>.

+ egy őskori, 1981 évi eredménylista mellékelve.