[Tajfutas] portrék összes

BTFSZ tajfutas at btfsz.hu
2019. Már. 1., P, 08:17:52 CET

Sziasztok,

Isti vágyait teljesítendő, az éj leple alatt az utolsó három portré is
feltöltésre került a BTFSZ honlapra, http://www.btfsz.hu/ ezzel a
"projekt"-et lezártnak tekintem.

A munkamódszerre kísértetiesen ráillik a  Boxi által vázolt gondolatmenet

keresd meg és tárd fel a problémát

- dolgozd ki a megoldási javaslatot
- írd meg a határozati javaslatot
- tűzz ki határidőt és végül
- csináld meg magad!

Itt köszönöm meg Bujdosó Pisti segítségét a filmek finanszírozásában!!

Több visszajelzést kaptam, mely megerősített abban, hogy érdemes volt
kísérletezni.Most lehet taglalni, kellet-e? Mit lehetett volna másképp?
Legyen-e, lesz-e folytatás?

legmeglepőbb reakció mégis az volt hogy "a régi kitüntetettekre nézve
bántóak ezek a kisfilmek, mert ők is sokat tettek a tájfutásért" Hát
igen, engem is nagyon bánt, hogy fiatalon nem lehetett Email címem.

--
Mets Miklós BTFSZ