[Tajfutas] rendezői felelősség extrém időjárás esetén

BogosT bota71 at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 19:22:10 CEST

Sziasztok!

Csak érdekesség, ha valaki az extrém időjárási kalandokat keresi: 2006-ban
Skulóval valahogy így éltük meg azt a Karrimort, amin több magyar is indult
az azt megelőző években:
https://araktajf.blog.hu/2007/12/09/ha_az_igazira_vagysz_visszatekintes
Érdemes a térképeket is megnézni, még élnek a linkek.

Akkor azt hihettük, hogy valami egészen extrém végét fogtuk meg a
tájfutásnak, aztán 2 évre rá még a magyar híradóban is a helikopteres
mentést nézhettük felvételről:
https://www.theguardian.com/uk/2008/oct/27/original-mountain-marathon-extreme-weather

Azóta nem követtem az eseményeket, nem tudom, hogy volt-e ennél extrémebb
időjárás, de az időpont és a helyszín alapján akár még bele is férhetett.

A vaddisznókról: anno a Rogaining VB-n alá kellett írnunk egy papírt, amin
emberre halálos állatok egész listája szerepelt, a felelősséget némileg
próbálták levenni a szervezők válláról. Nem is igazán értettem, mit akarnak
vele: ha ott valami történik velünk,a mocsárerdőben, talán ránk sem
találnak... Amilyen helyeken ott éjszaka jártunk, derékig a kidőlt fákkal
teli mocsárban, nem volt egyszerű...

T.

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_campaign=sig-email&utm_content=webmail>
Mentes