[Tajfutas] ÉOB

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Jún. 24., H, 07:54:51 CEST

Sziasztok!

Mint egy perce írtam nem jó, hogy ÉOB után másnap másik OB.

Még egy változat: az ÉOB van később. egy szombat-szombat kombináció.

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>

István Zsebeházy <zsebeisti at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jún. 22.,