[Tajfutas] ÉOB eredményhirdetés kapcsán

honfig at szuperinfo.hu honfig at szuperinfo.hu
2019. Jún. 22., Szo, 12:15:22 CEST

Szia Miki,

az illik alatt ebben az esetben a sportversenyeken általánosan megszokott standard-eket értem. Ha ezt a normális folyamatot elkezdjük – most ez történik – megváltoztatni ilyen jelentős mértékben, akkor a következő praktikus lépés valóban az lehet, amit írtál első kommentedben, hogy akár a Gálán is kioszthatnánk az összes bajnoki érmet, ami lássuk be, nem jó irány.

Ezért vetettem fel még időben.

Amúgy, ha vannak vevők a listán némi iróniára, akkor azt is érdemes lenne átgondolni a rendezőknek, hogy eseleg a verseny előtt legyen az eredményhirdetés, és akkor nem kell várakoznia senkinek a befutását követően.

Üdv,

Fifi