[Tajfutas] Riport Kelemen Jánossal 1997

Kutnyánszky Ernő erno2002 at kabelnet.hu
2019. Jún. 18., K, 11:54:09 CEST

Sziasztok!

Örömmel mondhatom, hogy az 1994-es Hungária Kupa videóm látogatottsága nem egészen 2 nap alatt elérte az 550 főt. Ez rekord ebben a kategóriában! Köszönet érte!
Mindez megerősít abban, hogy apránként ugyan, de folytatom a munkát. Ahogy elkészül 1-1 digitalizált film, hírt adok róla.

A néhány héttel ezelőtti feltöltések után megkeresett Kelemen Janó, s felajánlotta 8 darabos VHS gyűjteményét (mintegy 26 óra). Elfogadtam a feladatot! Nem ígérhetek gyors munkát, ráadásul nekem is vannak további VHS felvételeim. Maga a digitalizálás és az utómunkák sok időt igényelnek.

Ebből az anyagból elkészült egy újabb. A riportot a szekszárdi kórházban, képanyagát pedig jórészt az 1985-ös ausztrál, bendigói VB-n vették fel, benne magyar futókkal is.
https://youtu.be/6e25YkHjODM

Ha kíváncsi vagy az eddigi feltöltésekre, az alábbi linken keresztül kedvedre válogathatsz a tartalomjegyzékből:
https://www.youtube.com/channel/UCA6ld8ooMGLoySYh2FqpqYg
Ha pedig feliratkozol a profilomra, azonnal értesülhetsz az újabb videókról.

A képhibák a VHS felvételeken is rajta vannak, így azokon javítani nem lehet!

Kutnyánszky Ernő

---