[Tajfutas] ADT

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Jún. 18., K, 07:17:48 CEST

Sziasztok
Valóban a múlt hétre ígérte az Arcanum, hogy elkészül, de annyi halasztás volt, hogy nem bíztam benne igazán.
Még hiányosak a dolgok, pl a Tájoló utolsó hat évfolyama, de működik.
Sokféle néven van az anyag, pl a Bp-i tájékoztató is fent van, meg (szinte) az összes turista újság, amiben tájfutás-szerűségről írtak 1925 és 1970 között. A bevezető szövegek is felkerülnek hamarosan.
Az észrevételeket nekem küldjétek, én összesítem és eljuttatom a készítőkhöz.
Kereséskor vegyétek figyelembe, hogy a szöveg automatikusan lett készítve, sok benne az elütés.
A keresés ingyenes, a teljes anyag olvasásához/részletek mentéséhez több módszer van:
1 Előfizetés, lásd Arcanum honlap
2 Van egy jelszava az MTFSz-nek, ezt elküldöm annak, aki kéri. Csak addig használjátok, amíg kell, mert egyszerre csak egy gépről lehet belépni vele.
Az 1-2-vel a teljes ADT használható, több millió oldal, csak ráérők fogjanak bele!
3 Aki kéri, átadom a teljes anyagot, kb 60 GB. Ehhez van pendrájv, 23-án tudom vinni, de vszeg még nem a végleges, hanem a mostani változatot.
Akinek még anyaggal tartozom, (remélem) tudom azt is vinni vasárnap ill. eljuttatom másképp.
Ábel
Sportágtörténeti Bizottság