[Tajfutas] fejlámpa vélemény

Tamas Gyulai tgyulai82 at gmail.com
2019. Jún. 17., H, 11:47:46 CEST

Sziasztok!

Nekem 4 éve van egy kínai lámpám, igaz nem teljesen ugyanaz, amit
linkeltetek. Maga a led (cree) nagyon jó, nekem a hűtéssel sem volt gondom,
inkább az akksicella az, ami nagyon gagyi. Abból érdemes márkásat venni
(sanyo, panasonic...) amellé, amit adnak hozzá, meg persze egy jobb töltőt
(nekem xtar van) és akkor elvileg sokáig jó lesz.

Üdv,
GyT

Nemesházi László <laszlo.nemeshazi at elmu.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
17., H, 11:30):