[Tajfutas] Több év kihagyás utáni KOB

kollath gabor tajolo at freemail.hu
2019. Jún. 8., Szo, 12:16:15 CEST

Sziasztok!
Elnézést,hogy ilyennel untatlak Benneteket,de muszáj pár gondolatot megírni.
Eü.problémák miatt évek óta nem indultam országos szintű tájfutóversenyen.Most télen néhány edzőversenyre elmentem.2016 szemtembere óta  kb.100 km-t teljesítettem,azt is csak kocogva.Mikor megláttam,hogy az idei KOB Öskü környékén lesz,eldöntöttem,hogy megpróbálom teljesíteni.Igaz sosem tartozott a kedvenc terepeim közé,ami most sem változott,nagyon vártam,hogy találkozzak régi futótársakkal.Úgy terveztem,hogy lassan,kocogva,lehetőleg minimális hibával teljesítsem a selejtező pályáját,ami végülis sikerült.Nagyon minimális,max.1 perces hibával abszolváltam.Még azt is mondhatom ennek tükrében,hogy meglepetésre a 7.pontnál 27 percnél jártam.Onnan még úgy 3-4 perc lett volna a Célig ,úton futva.De elfogott egy rossz közérzet,így úgy döntöttem,hogy kicsit leülök,majd sétálok.Így is tötrént.A 7-8 közötti táv 7 perc lett.A 8-astól a Célig meg 6 perc.De egyáltalán nem bánom,hogy így döntöttem.Délután a meleg miatt amúgy sem indultam volna el.A pálya amúgy technikailag nem volt nehéz.Talán ha újra megjön a kedvem a futáshoz,jobb eredményre leszek képes,mint régen,amikor nagy csatákat vívtunk(Ládi Janival,Bikki Sanyival,Tóth Jenővel,Bacsó Attilával,Horváth Tivadarral,László Karcsival(,s még sok nagyszerű futóval.Még OB-t is sikerült nyerni,igaz rövidtávon.Hosszútávú OB-n,meg a Hosszúhegyen Boros Zoli mögött 2.lette.S még számtalan versenyen értem el dobogós helyeket,s olyan,számomra példaképnek tekintett versenyzőket sikerült megelőznöm,akik jobbak voltak nálam,de mivel akkoriban tudtam 3:30-as km-eket,futással kompenzáltam a hibákat.Végülis pozitív élményekkel telt le a veseny.Az meg végképp örömteli volt,hogy olyanokkal találkoztam,akikkel,még általános iskolában,ahol tanítottam,én ismertettem meg ezt a szuper sportágat:Horváth Sanyi,Maráz Gabi,Mentler Balázs,Weibl Zoli.Nem hagyták abba,s szép sikereket érnek el,s most már nem,mint tanítvány,hanem,mint barát üdvözölhetem őket.
Talán nem ez volt az utolsó versenyem,de igazából nem tudom,mi vár rám.Lehet,hogy jó,lehet,hogy rossz dolog.Bármelyik lesz,elfogadom,az élet ezt hozta.
Nagyon szépen köszönöm a barátságokat,s minden kedves tájfutónak,ismerősnek,ismeretlennek jó egészséget kívánok,s  még sok örömöt tartogasson nekik ez a szuper sport.
Sziaszto:Kolláth Gabi(SFC Győr)