[Tajfutas] EUOC 2019 sprint döntő

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Júl. 26., P, 06:50:22 CEST

Szia Janó!

Igen, én vagyok. Engem is meglepett, hogy milyen futómozgást sikerült
megörökíteni rólam, belülről sokkal rosszabbnak tűnt.

Viszont direkt a Te kedvedért csináltunk csoportképet is.

https://www.zonerama.com/Link/Photo/193388020/5477412

Nemcsak ma, hanem holnap délelőtt is érdemes lehet nézegetni a
liveresultat-ot, mert akkor lesz a váltó.

Üdv,
Skuló Marci