[Tajfutas] EVOB dupla stekk?

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2019. Júl. 18., Cs, 02:06:13 CEST

Valotlansagokat az ir, aki azt allitja, hogy Hajdu Martin
nyujtotta be az ovast, mikor az alairasokbol nyilvanvaloan
kiderul, hogy azt Toth Eszter es Bujdodo Istvan  nyujtottak be.

Ez nem csak SPORTSZERUTLEN, de  egyben hazugsag  is.

Udvozlettel, Gyula

Hajdu Martin stilusat lehet  biralni. de azert az is elegge
elgondolkoztato, hogy