[Tajfutas] EVOB újrarendezés

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 10:32:37 CEST

Sólyom!

Azt hiszem megtaláltad a hosszútávú megoldást! Ha nem rajzolják be a
pontokat a térképre, akkor senki sem reklamálhat, hogy rossz helyen van a
pont. Ráadásul a pálya is ugyanaz mindenkinek, tehát az egyenlő pályák
egyenlő esélyek elv alapján minden rendben. Sőt még olcsóbb is a rendezés.
Le a pályabenyomtatással!!!

GM

Mézes Tibor Sólyom <gocsejktfe at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl.
16., K, 10:14):