[Tajfutas] Ütközés - EVOB

Scultéty Márton marton.scultety at mtfsz.hu
2019. Júl. 14., V, 23:01:38 CEST

Viszont a cseh OB szerepel a serdülő/ifi és a junior válogatott
programjában is.

Amúgy a két érintett szenior kategóriában volt ennek az afférnak bármi
befolyása az EVOB versenyére? Vesztett azon a bizonyos 59-es ponton
valamelyik csapat érintett futója annyi időt, hogy az befolyásoljon
helyezéseket? Esetleg eljött valaki onnan pontfogás nélkül?
Nem a döntést akarom kritizálni, csak a helyszínen nem hallottam
ilyenről (csak a fiatalok esetében), és érdekel.

Üdv,
Skuló Marci