[Tajfutas] FW: jwoc2019 Middle

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Júl. 11., Cs, 13:26:42 CEST

Sorry, a lányok nem hozták a pályakitűző által tervezett 25 percet

https://liveresultat.orientering.se/followfull.php?comp=16010&lang=en#Women%20A

KIi fogja alkotni a váltón a női hármast? Számít-e a pillanatnyi forma?
Ma is törölnöm kell még a böngészési előzményeket is.
Ne tessenek megsúgni kis feleségemnek, hogy a lazarus levelező listának
van egy archívuma.