[Tajfutas] JWOC 2019 - Dánia - Sprint térképrajz

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Júl. 7., V, 19:06:23 CEST

Sziasztok,

Gyakorló edzőktől is kérdezhetném, hogy verseny után beszélgetnek-e
tanítványaikkal a versenyen használt térkép ábrázolásról, de most a
térképészekhez intéznék kérdést.

Én látom csak rosszul vagy mások is úgy látják, hogy a sprint térképen
az utak szegélyvonala 0,07 helyett rapszodikusan, de nagyon sok helyen
(talán) 0,14 vastagságot kapott? (melléklet) Ha igen, akkor mi lehetett
ennek az oka és hogyan engedélyezhették ezt?

A bulletinekben megjelentetett mintatérkép sok változáson ment át a
megjelenéséig. (Nem találtam utalást arra, hogy a versenyt megelőzően
készült volna térkép a területről.)

Sok helyen úgy látom, hogy nincs meg a vonalak között javasolt minimális
térköz
<https://www.jwoc2019.dk/sites/default/files/2019-07/JWOC%202019%20Sprint%20Women%20Map.pdf>.

Amúgy a légifelvétel alapján
<https://www.google.hu/maps/@56.1071824,10.1984604,328m/data=!3m1!1e3?hl=hu>,
a verseny előtt nem gondoltam, hogy ilyen jó kis pályákat lehet ezen a
területen kitűzni.