[Tajfutas] JWOC 2019 - Dánia

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Júl. 6., Szo, 13:46:38 CEST

Sziasztok,

"III/III ügynökeink megszerezték a holnapi sprint futam térképdarabját
(melléklet) és koordinátáit
<https://www.google.hu/maps/@56.1076716,10.2022189,161m/data=!3m1!1e3?hl=hu>.

A közelben van egy szép, pici labirintus is.

Fogadásokat is lehet kötni az eredményekre, ehhez mellékelek egy
összesítő Excel táblázatot.

A megnyitó ünnepség pár perce fejeződött be."

Kiküldött munkatársunk tudósítását olvashatták.

ZSFTM